FaMiLyTale is about syam n fied's family..Currently we ve 1 baby boy named danyl muqri..Enjoy our FaMiLyTale!!
Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DANYL MUQRI

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 1, 2010

APRIL FOOL!!

Hari nie seluruh dunia menggelarkan nya hari APRIL FOOL...kirenye hari mengenakan org r nie..dolu2 kan mase skolah2 slalu tarikh nie mesti org dok ckp rambut ada ulat r,muka ada bedak r,baju koyak r n mcm2 lg..pas tue kene r APRIL FOOL...teringat zmn knk2 r pulak kan..

Jadinye semalam selepas bg ikan mkn (fishville) saya pn haruslah melayan fb n melawat blog kwn2 kan..skali tgk tarikh 1 April di sisi bawah comp..akn terfikir r saya utk meng APRIL FOOL kn kwn2 fb...fikir punya fikir apekah yg plg best mengenakan kwn, tetibe dtg satu idea....

sume org asyik tanya, bile nk bg muqri adik?? kat saya..jd saya rasa biar lah impian diorg tue menjadi kenyataan dlm mainan...hehehhehhe...jd sblm off comp saya telah mempost comment Yeay!!! Muqri nk dpt adik.. )..Lepas tue terus je off comp..bile ada comment or ape2 kt fb,ianya akn dihantar ke hp saya..jd sblm tido spt biasa r nk silent kan phone tp ada msg msk plak..


saya pn buka r..sekali msg dr fb..tetiba kak jas reply..Huh?? U pregnant?!, wa reply waa.. congratss.. :)..saya pn dengan senyuman yg berpanjangan kiss hubby n baby n terus di buai mimpi...dlm hati berkata esk je la aku reply, mls r nk reply dr hp...6.45pg, saya pn membangun kn diri utk solat n buat sarapan utk hubby...tetibe teringat kt hp..maka pergi r ke side table utk tgk..

sekali bnyk gilerzzz msg yg diterima..baik dr fb mahupon msg hp sendiri..sblm turun membuat sarapan ku baca satu persatu msg sambil tersenyum girang mcm joker la plak..series ckp senyum tanpa stop..series nie...habis baca saya pn turun la..dgn hati yg berbunga dlm hati saya ckp nnt r bls msg sume org...hehehhe

lepas hubby g keje n bf muqri,saya pn menyambung kembali tido sambil tersenyum joker...hehehehto cut d story short..bgn tido lps setel sume keje saya pn on comp...yg msg hp sume dh reply satu persatu...tibe masa utk fb plak...setelah baca sume sekali,saya pn meng APRIL FOOL kan r sume rkn2..ini lah APRIL FOOL yg plg bnyk saya kenekan..hehehhe..

hubby msg kate kt opis dia dh kecoh psl my pregnancy tp dia diamkan je..kerana dia tau korg sume akn kene APRIL FOOL..hehheheheh..series kwn2 hari nie saya senyum tanpa henti..membaca sume msg kwn2..hehhe..one of d best APRIL FOOL IN MY LIFE..terima kasih ye kwn2 ats wishes korang n make today one of my happy day..hehhehe...thnx 2 my hubby 4 playing along..love u hub...hehhehe

APRIL FOOL!!!!

2 comments:

ita cutevirus said...

fied,
yg mula stori pasal muqri dpat adik tu duha.. kihkihkih.... pastu akak tanye kat syam.... really?? die cakap april fool jerk... huhuhuuh... so, akak saje je balas status fied.. kan akak balas... huhuhuhuhuhuh... maknenyer akak da tau la itu sekadar prank... kihkihkih... ape² pon, kalo da ramai yg say congrats & what so ever, insya Allah, rezeki muqri nak dapat adik tu cerah...
ahahahahhahaha....

fied said...

hehehe...insyaAllah murah tp bukan sekarang..kuikuikui...

Post a Comment

what r u sayin'