FaMiLyTale is about syam n fied's family..Currently we ve 1 baby boy named danyl muqri..Enjoy our FaMiLyTale!!
Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DANYL MUQRI

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, June 12, 2010

congrats nas n mehru

Hari ini berlangsungnye Festival Sains Teknologi Inovasi Selangor FesTIS 2010..dek kerana festival ini maka,suami saya pon kene bekerja pada hari cuti dan musim org kawin nie...x da tarikh lain ke korg nk pilih..disebabkan hubby saya kene kerja dan kami ada 3 jemputan kawin dan 1 jemputan aqiqah,maka harus memilih yg terdekat n cepat  utk hubby pulang ke tpt kerja semula..

Kami telah sepakat utk g Majlis kawin Nas je..tue pon tgh2 mkn org opis dok call2 soh balik cepat kalo bleh..saya nie pelik gak r kenapa kene call2??x ckp staff ke or org len x leh tlg cover kejap ke??sbb hubby saya bnyk dh cover utk kwn2..so kitorg pon mkn cepat2,amik gambar ngan pengantin,then terus balik..nie je pix yg sempat di ambil..

maaf ye pix blur..itu je yg camera man tue amik..at least ada la kan..maafkan tudung saya ye..hehehe..tudung hijau x jumpa..mak ckp basuh..hwuaaaaa..boleh je r..kuikuikui..semoga korg bahagia hingga keakhir hayat..

2 comments:

ita cutevirus said...

ayat macam marah je fied...
akak tak tau nak cakap ape... akak da paham sangat... ckp kat syam, sabor aje la...

fied said...

hehehe..marah ngan mb akak tue haa...x leh nengok org senang..huhuhu..kalo la saya bleh pecat dia..hmmm :)

Post a Comment

what r u sayin'