FaMiLyTale is about syam n fied's family..Currently we ve 1 baby boy named danyl muqri..Enjoy our FaMiLyTale!!
Related Posts with Thumbnails

DANYL MUQRI

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

too bz to blog.. *wink2

salam...

perghhh penat tol buang sarang labah2 kt blog nie..maklum r dh lame x mengupdate nye kan..kekkekek..terlalu bz utk memulakan sesuatu yang totally new in my life..Alhamdulillah setakat nie berjalan lancar n sedang memajukannye lagi..

Kesyukuran ku dipanjang kan lagi apabila hubby pn dh tambah satu lg bisnes..w/pon kecik tp memberangsangkan..sebelum nie x da ape nk buat,dok g jln2 kt mall tetiap hari..cerita kt tv sume dh tau time2 nye,internet on everyday,NOW...... i dont even have time to stay at home..rumah dh mcm hotel...kuar pg,blik mlm,i mean real mlm or pg kot...kol 2/3 pg camtue...

Pagi g kedai-anta muqri skolah-amik muqri skolah-amik hubby from opis-tukar baju-g kiosk hubby lak-2 or 3 pg blik tido...tue belum campur futsal,badminton n pu3..hmm time nie plak bnyk xtvt n tournament..

haaaa x ke mcm otel umh tue..huhuuhu..x pe,awal2 bisnes need sacrifice..Alhamdulillah ada mak ngn ayah yg bnyk membantu..so weekend dapat r bawak muqri jln2...need to spend time with family,bcz afterall family is d most important..utk g vacation jauh2 tue blom blh g..bnyk benda nk buat..

Doaku moga semuanya berjalan lancar so that i ve d quality time n my family too..bila free terrrrrlalu free,bile bz haaaaa amik ko mmg x da time langsung..


k r nk g amik muqri from skul..sebaik ada kerja nk buat thru intenet,kalo x,x dpt nk mengupdate blog....hahhhahha.


c u not so real soon......
my botak boy..now dh ada rambut sket..masa nie punya r marah ngn aney tue cz botakkan rambut dia..x da pix terbaru cz x da masa nk upload..hahhahha

1 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

what r u sayin'