FaMiLyTale is about syam n fied's family..Currently we ve 1 baby boy named danyl muqri..Enjoy our FaMiLyTale!!
Related Posts with Thumbnails
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DANYL MUQRI

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, July 12, 2010

Musim persidangan

Seperti yg telah saya khabarkan..saya nie seorg ahli pu3 umno..jd nye sekarang nie tgh musim persidangan bhgn2...Saya punya bhgn baru selesai menjalankan persidangan pada hari sabtu yg lepas..Perasmi nye ialah Dato Seri Nazri...

Dalam ucapan perasmian beliau, telah menyentuh perkara2 seperti bersatu,bersetia dan berkhidmat..yg menarik minat saya ialah pasal lesen judi..x perlu lah saya nk cerita pnjg lebar kan cz msg2 ada pendapat sendiri..tp psl bab tue saya setuju ye dato seri..hehehhe..yg lain2 tue,hmmm boleh2 je r..

Kalo boleh masa ucapan ape2 pon jgn la terlalu lama..walau mcm mane menarik pon bila dh terlalu lama org akn boring..saya rasa d top is 30-45 min..tue pon org dh pusing kanan,pusing kiri..ini pendapat saya je..cz ucapan tau,bukannya perdebatan atau ape..lg skali saya ulang..UCAPAN...tlg ye..sesapa yg buat ucapan jgn lah lame sgt..kalo 2 ways comm ok r gak kan..

nk gambar2 lain sila ke face book ye kwn2..

pu3 ku yg setia n bertanggung jwb,aida

rapatkan barisan...

bersama dato ketua bhgn..

0 comments:

Post a Comment

what r u sayin'